Verliefd op een stad.. - Reisverslag uit Peking, China van Sylvia RB - WaarBenJij.nu Verliefd op een stad.. - Reisverslag uit Peking, China van Sylvia RB - WaarBenJij.nu

Verliefd op een stad..

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

06 Augustus 2011 | China, Peking

Hallo grote stad,
Wat zit je vol leven,
Je bent nooit stil,
Niet eens voor heel even.

Hallo grote stad,
wat ben je toch mooi,
Zelfs met je chaos,
En die straat zooi...

Hallo grote stad,
Wat heb je grote contrasten,
Oude kleine hutongs,
Maar ook van die nieuwe masten.

Hallo grote stad,
Wat ben je toch fijn,
Dagelijks geef je me,
't gevoel thuis te zijn...

Dag grote stad,
Ik moet je verlaten,
Maar ik zal nog vaak,
Lief over je praten...

  • 06 Augustus 2011 - 16:57

    Fetta:

    hey meid, je zal de dagen wel af aan het tellen zijn.
    ik hoop dat je het warme weeer mee deze kant opneemt
    want echt zomer is het hier niet geweest
    ik hoop dat je er erg van genoten hebt ik ben in ieder geval super trots op je dikke knuffel van bis
    en een kus van fettie tot snel meissie!!

  • 06 Augustus 2011 - 16:58

    Fetta 2:

    en oja wat een super mooi gedicht xx

  • 06 Augustus 2011 - 19:33

    Lia :

    Dag lieve Sylvia, wat een mooie verhalen en reisverslagen, ik heb er met veel plezier in gelezen. En een prachtig afscheidsgedicht. Sterkte de komende dagen en goeie reis terug.
    lia uit 's-Hertogenbosch (tja, wie is dat nu ook alweer??)

  • 06 Augustus 2011 - 20:28

    Kim:

    Ha sies

    Ik heb ech zin in woensdaag...
    en ouk zeker in donderdaag!
    Lekker beejkletse en heerlijk geniete van dien truuk zien!

    Love you!

  • 08 Augustus 2011 - 14:38

    Oma Riet:

    Gauw terug ?
    .........dat zal wennen worden. Ik heb al bergen werk voor je opgespaard, Stroop de mouwtges maar op.Volgens mijn kalenders nog 2 nachtjes slapen. Hele goeie reis Sylvieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 20 Mei 2011
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 28530

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Soul searching & Spanish horses

18 Mei 2011 - 10 Augustus 2011

My Beijing Fairy Tale

Landen bezocht: