Ode aan een vroege vogel - Reisverslag uit Peking, China van Sylvia RB - WaarBenJij.nu Ode aan een vroege vogel - Reisverslag uit Peking, China van Sylvia RB - WaarBenJij.nu

Ode aan een vroege vogel

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

24 Mei 2011 | China, Peking

Van enig podiumvrees bevrijdt,
Scheen de zon hem in de ogen.
Vertrok vol zekerheid,
En kwam hier aangevlogen.

De mooiste tak had hij in gedachten...
Om daar mijn nachtrust te verkrachten.

Een diepe inhalering...
Zong de longen uit zijn lijf!
Krijg toch de tering!
Het is pas kwart voor vijf!

Tsjielp tsjielp tweet tweet,
Van ophouden weet hij niet.

Toen de grote wijzer,
De twaalf aanwees,
Gooide ik mijn strijkijzer,
Richting deze zenuwpees.

De rust terug, wat heerlijk!
Hij is niet dood hoor, eerlijk!

  • 24 Mei 2011 - 19:42

    Kim:

    Haha leuk, wat un creativiteit.
    Wie ware dien ierste daag?
    Mosse hard werke?

    Ik vind ut normaal neet erg um dich un paar daag (weake :P) neet te zeen of hure, maar noow ik weit desse zoe ver weg zits, wil ik dich ut leefste idder moment van de daag belle um te vroage ofse ut leuk hebs.
    Desse dich door reds, door twiefel ik neet aan, maar ik bin wal benieuwd.

    Ik mis dich noow toch wal al, gewuun umdet ik weit det ik neet ffkes kin komme.

    Hald van dich moppie!!

  • 25 Mei 2011 - 09:04

    Sylvia RB:

    Hartstikke leef berichje meadje, huul erg bedankt!!! I miss u 2 of course!!
    xxxxxxxxx

  • 09 Juni 2011 - 20:05

    Sylvia Zelf Natuurli:

    Even voor de duidelijkheid, er zit copyright op ja?! Hahaha ECHT zelf verzonnen!!!!!!!

  • 09 Juni 2011 - 22:16

    Eddie:

    poëzie in haar puurste vorm gewoon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 20 Mei 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 28534

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 23 Januari 2014

Soul searching & Spanish horses

18 Mei 2011 - 10 Augustus 2011

My Beijing Fairy Tale

Landen bezocht: